اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

برگزاری 3 ملاقات عمومی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: سه ملاقات عمومی در طول برگزاری نمایشگاه دولت مهر با مردم زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 3 ملاقات عمومی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه نمایشگاه دولت مهر استان زنجان، اظهار کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه مهر در زنجان، ملاقات عمومی با حضور معاونان استاندار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مسئولان کشوری در نمایشگاه دولت مهر اضافه کرد: نمایشگاه دولت مهر از نمایشگاه‌های مهم استان زنجان محسوب می‌شود که باید از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده شود.

استاندار زنجان بر ضرورت اطلاع‌رسانی مطلوب این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: باید رسانه‌ها و مطبوعات استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از حذف برنامه هفت شب، هفت برنامه در طول برگزاری نمایشگاه دولت مهر در زنجان خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان برنامه‌های مختلف فرهنگی را برگزار می‌کند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های هنری، موسیقی سنتی و جنگ شادی همزمان با برگزاری نمایشگاه گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید از ظرفیت‌های فرهنگی خود برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دولت مهر از دوم تا هشتم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: همزمان با هفته دولت این نمایشگاه آغاز می‌شود.

استاندار زنجان از ارائه عملکرد هفت ساله دولت نهم و دهم در این نمایشگاه خبر داد و گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باید به عنوان الگو برای کشور باشد، افزود: تلاش همه مسئولان برگزاری مطلوب این نمایشگاه است.

رئوفی‌نژاد یکی از غرفه‌های مهم نمایشگاه را غرفه ویژه عنوان کرد و افزود: باید اقدامات لازم برای ارائه طرح‌ها و پروژه‌های ویژه انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول