اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی خبر داد

ساخت 558 واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی از آغاز عملیات اجرایی 558 واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

ساخت 558 واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، قربان محمدی ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان آذربایجان‌شرقی از تخریب 17 هزار و 513 واحد مسکونی روستایی در 283 روستای اهر، هریس و ورزقان و تبریز از زلزله اخیر متأثر و تخریب شده است.

وی گفت: بنیاد مسکن استان با مشارکت 11 استان با همراهی ادارات کل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری‌های استان با تأمین 400 دستگاه لودر کمپرسی تلاش خود را آغاز کرده و تاکنون یک‌هزار و 700 مسکونی آواربرداری و آماده‌سازی شده و 558 واحد مسکونی در مرحله اجرای پی و فنداسیون است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برای اجرای واحدهای مسکونی آسیب‌دیده مصالح ساختمانی اصلی مورد نیاز میلگرد، سیمان و آجر و شن و ماسه است که از طریق بنیاد مسکن در حال تأمین است و تاکنون یک‌هزار تن میلگرد و 980 تن سیمان بین روستاییان توزیع شده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول