اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان خبر داد

رشد 80 درصدی کنترل کیفی پروژه‌ها در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان گفت: کنترل کیفی پروژه‎ها در استان زنجان 80 درصد رشد کرده است.

رشد 80 درصدی کنترل کیفی پروژه‌ها در استان زنجان

مسعود غلامی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در طول خدمت دولت‏های نهم و دهم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی خود را ارتقاء داده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از دولت‎‏های نهم و دهم فقط آزمایشات معمولی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان انجام می‎شده و آزمایشات مهم و حساس به مرکز آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور ارسال می‎شده است که سبب تاخیر در دریافت نتیجه آزمایشات بود، خاطرنشان کرد: در طول هفت سال خدمت دولت‏های نهم و دهم با گسترش دادن امکانات و تجهیزات موفق به انجام آزمایشات مهم در استان شده‌ایم.

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر آزمایشات شیمیایی و فیزیکی سیمان در استان زنجان انجام می‎شود، اضافه کرد: آزمایشات مربوط به بتن و میلگرد نیز توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان انجام می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 23 پروژه در دست اجرا داریم، ادامه داد: کارشناسان و متخصصان مجرب آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این پروژه‌ها مستقر هستند.

غلامی تعداد پروژه‌های حفاری شده در هفت سال خدمت دولت‏های نهم و دهم توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را چند برابر پروژه‎های حفاری شده در27 سال قبل از این دولت برشمرد و افزود: وجود امکانات خوب مهم‏ترین دلیل افزایش حفاری‎ها در طول هفت سال است.

وی با بیان اینکه در زمینه کنترل کیفی پروژه‏‌های اجرایی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان اقدامات زیادی صورت گرفته است، تصریح کرد: در این زمینه با رشد 80 درصدی در استان مواجه هستیم.

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان با اشاره به اینکه باید در زمینه رعایت نکات ایمنی و استانداردسازی سازه‎ها در جامعه فرهنگ‎سازی شود، تاکید کرد: باید آگاهی‎های لازم در این زمینه به مردم داده شود.

وی اظهار داشت: در رعایت کیفیت پروژه‌ها باید ناظران و پیمانکاران انتخاب شده کاملا متخصص، باسواد و از نظر علمی به‎روز باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول