اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت محقق شد

بهره‌برداری از پروژه‌های برق فردوس با اعتبار 290 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از هفته دولت سه پروژه برق با اعتبار 290 میلیون تومان در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های برق فردوس با اعتبار 290 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره برق شهرستان فردوس پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه تقویت ترانس و احداث شبکه خیابان فرهنگ اظهار کرد: شهرستان فردوس دارای 20 هزار مشترک خانگی، صنعتی و تجاری است که از طریق 9 خط خروجی برق‌رسانی می‌شود.

جواد فضلی پیک بار مصرف برق در شهرستان فردوس را 19 مگاوات اعلام کرد و افزود: در حال حاضر روستای بالای پنج خانوار بدون برق در این شهرستان وجود ندارد.

وی از تبدیل یک‌هزار و 80 دستگاه چراغ گازی پرمصرف 250 وات به 150 وات در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 138 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده است.

نصب چهار دستگاه ترانس برای تامین برق موتور توکل، تعاونی همیشه سبز، بانک انصار و مجتمع شهرداری با اعتبار 101 میلیون تومان، ترمیم، اصلاح شبکه و تقویت ترانس خیابان فرهنگ و نقاط مختلف سطح شهر با اعتبار 71 میلیون تومان، تعدیل روشنایی معابر، تعویض 400 پایه چراغ در میادین و بلوارهای سطح شهرستان با اعتبار 138 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در سومین روز از هفته دولت است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول