اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

بهره‌مندی 7 هزار خانوار آملی از پروژه‌های هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 7 هزار و 587 خانوار آملی از پروژه‌های هفته دولت این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 7 هزار خانوار آملی از پروژه‌های هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در تجلیل از 80 کارمند و مدیر نمونه این شهرستان با اشاره به اینکه 27 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در آمل به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها 52 میلیارد و 438 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 7 هزار و 587 خانوار آملی بهره‌مند می‌شوند.

اکبرزاده با بیان اینکه شهرستان آمل در سال گذشته در عملکردها رتبه برتر مازندران را از آن خود کرده، ابراز داشت: این شهرستان در انتخابات نیز رتبه دوم استان را به دست آورد.

وی با اعلام اینکه با وجود تحریم‌ها به برکت ایستادگی مردم و سیاست‌های نظام کاستی در کشور مشاهده نمی‌شود، تصریح کرد: این اتفاقات به پشتیبانی مردم صورت می‌گیرد و این امر همواره زمینه هراس دشمن را فراهم کرده است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید در راستای خدمات صادقانه به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند، افزود: دشمن نمی‌تواند نظام را از مردم تهی کند و این امر نقطه قوت نظام اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن همواره تلاش کرد زمینه‌هایی برای تفرقه در میان ملت و دولت ایجاد کند، یادآور شد: اما این ملت ایران بودند که همواره اقتدار و عظمت ملی را افزایش دادند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه امروز همه تلاش دشمن در راستای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است، بیان داشت: ملت و دولت باید در راستای عاقبت به خیری نظام تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت کارمندان و مدیران نمونه بیش از سایر اقشار است، تاکید کرد: امروز مسئولیت سیاسی و اجتماعی به منزله یک امانت است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی ادامه راه شهیدان است، متذکر شد: باید بتوانیم در راستای برآورده‌ کردن آرمان‌های شهیدان بیش از گذشته تلاش کنیم.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته دولت و در جشنواره شهید رجایی 80 کارمند و مدیر نمونه شهرستان آمل معرفی شدند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول