اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

ملت ایران تاکنون همه فتنه‌ها را خنثی کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی تاکنون همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

ملت ایران تاکنون همه فتنه‌ها را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری کارمندان خدمات خود را به مردم افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی، کشور در دست استکبار و صهیونیسم بود و آنها برای ملت تصمیم می‎گرفتند، خاطرنشان کرد: با حرکت مقدس امام راحل (ره) همه به ایشان لبیک گفتند و ریشه طاغوت را از کشور چیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه به برکت ولایت و به برکت حماسه ملت انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، اضافه کرد: شیاطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ساکت نماندند و از هر نقشه‏‌ای برای نابودی انقلاب استفاده کردند.

وی به آغاز جنگ تحمیلی به منظور اشغال کشور و نابودی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم همه نقشه‌ها و فتنه‏‌های دشمنان را خنثی کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه در شرایطی که همه دنیا در دست ابر قدرت‎ها بود جنگ علیه ایران آغاز شد، ادامه داد: ملت ایران به ندای رهبر خود لبیک گفته و عاشورای دیگری خلق کردند.

وی با تاکید بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم کرده‎ایم، تصریح کرد: این شهدا خود کوهی از ایمان و اعتقاد و اراده محکم الهی در مقابل دشمنان بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نه تنها دشمنان به اهداف شوم خود نرسیدند بلکه به فرموده امام راحل (ره) ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق نیز شکسته شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس، پایداری و مقاومت بالایی از خود نشان داده است، ادامه داد: قیام کشورهای افغانستان، فلسطین، کشورهای اسلامی و منطقه خاورمیانه نتیجه مقاومت ملت ایران است.

سردار کرمی با اشاره به 9 دی اضافه کرد: همسنگران شهدا در این روز حماسه دیگری را خلق کردند و فتنه دشمنان را خنثی کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان جرات نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران را ندارند، ادامه داد: این نتیجه خون پاک شهدا است و آنها نمی‌توانند ملت ایران را با تحریم و فشارهای اقتصادی تسلیم کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول