اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دنا خبر داد

جمع‌آوری 14 میلیون ریال زکات فطره در شهرستان دنا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دنا از جمع‌آوری مبلغ 14 میلیون ریال زکات فطره مردم مؤمن و روزه‌دار توسط کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 14 میلیون ریال زکات فطره در شهرستان دنا

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا از جمع‌آوری مبلغ 14 میلیون ریال زکات فطره مردم مؤمن و روزه‌دار توسط کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

امینی با اشاره به واجب بودن پرداخت زکات فطریه گفت: مردم نیکوکار و خداجوی شهرستان دنا مبلغ 14 میلیون ریال در قالب زکات فطره به کمیته امداد این شهرستان کمک کردند که نشان‌‌دهنده اعتقادات دینی و مذهبی مردم این دیار است.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی هشت پایگاه جمع‌آوری فطریه در شهرستان دنا نسبت به جمع‌آوری فطریه از مردم شهرستان اقدام کردیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: مبالغ جمع‌آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد دنا در ادامه عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی می‌تواند یار و مددکار کسانی باشد که در مورد فطره دچار سردرگمی هستند و بدون شک این فطریه به دست مستحقان واقعی خواهد رسید.

امینی با اشاره با انجام طرح اکرام ایتام به وسیله کمیته امداد تصریح کرد: قطعاً این طرح یکی از طرح‌های خوب و مؤثر کمیته امداد است که توانسته کمک قابل توجهی به ایتام و کودکان بی‌سرپرست کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا یادآور شد: با برنامه‌ریزی و ارتباط مؤثری که با حامیان محترم انجام گرفت همکاری خوبی در زمینه اکرام ایتام انجام شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول