اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بروجن خبر داد

پیشرفت 80 درصدی احداث معابر ورودی شهرک الهیه

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن گفت: پروژه احداث معابر دسترسی به شهرک الهیه بروجن 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 80 درصدی احداث معابر ورودی شهرک الهیه

محمدعلی شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بدون شک مسیر حرکت و اقدامات شهرداری دقیقاً منطبق بر خواسته‌های شهروندان و آنچه مطالبه می‌کردند قرار گرفته و در انجام وظیفه و مأموریت سازمان خود به فکر و خرد جمعی اعتقاد داشته و عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری بروجن در سال‌ جاری، گفت: اجرای بیش از 44 کیلومتر جدول‌کاری، اجرای بیش از 27 هزار مترمربع فرش پیاده‌روها و احداث میدان جهاد از مهم‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‎شود.

شفیع‌زاده با اشاره به اجرای پروژه احداث میدان جهاد این شهر، گفت: به دنبال احداث میدان نبوت از سمت ورودی شهر مبارکه به‌منظور زیباسازی ورودی شهر از سمت خوزستان و انتزام‌بخشی به گره ورودی از سمت غرب به ویژه جاده خوزستان و کمربندی غربی ساخت میدان بزرگ جهاد از ابتدای سال 90 در دستور کار قرار گرفت.

شهردار بروجن اضافه کرد: این میدان که توسط مجرب‌ترین کارشناسان راه و ساختمان کشور طراحی شده است در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع و به صورت بیضی شکل در پنج باند با عرض 19 مترمربع در حال اجراست.

وی اضافه کرد: به‌منظور ساخت این میدان سه دهنه پل با مساحت 300 مترمربع لحاظ شده است و حجم تقریبی جدول‌کاری بیش از 5 هزار متر دارد.

شفیع‌زاده ایجاد دسترسی به شهرک الهیه را از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرداری برشمرد و گفت: این پروژه با هدف دسترسی آسان و مطمئن ساکنین شهرک الهیه از سال 89 به طول 2 هزار و 500 متر و عرض 36 متر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بروجن ادامه داد: برای احداث آن تاکنون بیش از 90 هزار مترمکعب خاکبرداری، 80 هزار مترمکعب خاک‌ریزی و 70 هزار مترمربع زیرسازی انجام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این پروژه، گفت: همچنین در این مسیر بیش از 17 کیلومتر جدول‌کاری نیز انجام شده است و تاکنون بیش از 15 هزار مترمربع آسفالت‌ریزی مسیر انجام شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول