اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی لاریجان مازندران:

محور هراز از سمت پایتخت ترافیک سنگین دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام سنگینی ترافیک در محور هراز از کندی ترافیک در این محور مواصلاتی کشور خبر داد.

محور هراز از سمت پایتخت ترافیک سنگین دارد

علی نوری‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هم اکنون ترافیک محور هراز در بیشتر مناطق سنگین بوده و تردد در این محور به کندی انجام می‌شود.

وی در بیان علت اصلی سنگینی ترافیک در این محور افزود: با توجه آغاز دور جدید سفر تابستانی و تعطیلات پایتخت به علت برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد بار دیگر شاهد مسافرت هموطنان‌مان از تهران به استان‌های شمالی کشور هستیم.

نوری‌پور تصریح کرد: در این محور از تهران به آمل در منطقه پلور تا محدوده تونل وانا ترافیک سنگین گزارش شده البته در برخی از مناطق ترافیک نیمه سنگین است.

این مسئول درباره محدودیت ترافیکی این محور یادآور شد: عبور هر نوع کامیون به جزء کامیون‌های حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی در این محور در طول روز ممنوع است.

رئیس راه و شهرسازی لاریجان مازندران هوای این منطقه را صاف و آفتابی اعلام کرد و در توصیه‌ای به رانندگان متذکر شد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد از محور هراز را دارند، مسائل ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با توجه به فرمان‌های پلیس، راهداری و پلیس راه، سفر ایمن و مطمئنی را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول