اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهرماه امسال انجام می‌شود

ارائه آموزش‌های امدادی در مهدهای کودک‌ آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: مهرماه امسال آموزش‌هایی در زمینه فعالیت‌های امدادی در مهدهای کودک‌ آذربایجان‌غربی ارائه می‌شود.

ارائه آموزش‌های امدادی در مهدهای کودک‌ آذربایجان‌غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آموزش‌های امدادی در مهدهای کودک‌ آذربایجان‌غربی برای کودکان و مربیان آموزشی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا تفاهمنامه‌ای با اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی که ناظر بر عملکرد مهدکودک‌های استان است منعقد شده و طی آن از مهرماه امسال کار خود را در مهدهای کودک استان آغاز می‌کنیم.

زینال‌پور با بیان اینکه این اقدام با عنوان طرح غنچه‌های هلال‌احمر نام‌گذاری شده است، افزود: محدوده سنی ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه شامل کودکان چهار تا شش ساله مهدهای کودک سراسر استان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با چنین اقداماتی فرهنگ کمک به همنوعان از دوران کودکی در جامعه نهادینه شود.

زینال‌پور در ادامه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان امسال 6 هزار و 835 نفر توسط خیران آذربایجان‌غربی اطعام شدند، گفت: طرح همای رحمت هر سال در ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و امسال نیز این طرح در ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در این زمینه، ‌تصریح کرد: با اجرای این طرح خیران استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دست نیازمندان رساندند.

زینال‌پور افزود: در این راستا امسال شاهد جمع‌آوری دو میلیارد ریال توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در اجرای این طرح بودیم.

وی هدف از اجرای این طرح را گستردن سفره‌های افطاری برای محرومان و نیازمندان واقعی و گسترش روحیه انسان‌دوستی و کمک به همنوعان عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و داوطلبان را در قالب سبدهای غذایی شبانه بین 5 هزار و 504 خانوار توزیع کرده‌ایم.

زینال‌پور اضافه کرد: علاوه بر این 6 هزار و 835 نفر از طریق برپایی 35 سفره افطاری اطعام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این راستا 97 خیر همکاری داشتند، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از این طرح توسط خیران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول