اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون حضور رسانه‌ها

سرپرست جدید هلال‌ احمر خراسان رضوی معرفی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در محل پایگاه عملیات امداد و نجات برگزار شد.

سرپرست جدید هلال‌ احمر خراسان رضوی معرفی شد

مجتبی محمودی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امروز در مراسمی در محل هلال احمر خراسان رضوی مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در محل پایگاه عملیات امداد و نجات برگزار شد.

محمودی اظهار داشت: در این مراسم، با حضور محمدرضا زائررستمی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، ضمن تقدیر از علی اصغر حسن‌زاده، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محمدرضا پورساداتی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی معرفی شد.

وی افزود: محمدرضا پورساداتی، پزشک و معاون سابق بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان تهران بوده و خراسانی و فرزند شهید است.

محمودی گفت: در حکم سرپرستی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که به امضای ابوالحسن فقیه، رئیس جمعیت هلال احمرکشور رسیده، اظهارامیدواری شده که با بهر‌ه‌گیری از ظرفیت‌های خراسان رضوی در توسعه کمی و کیفی و بهبود فعالیت‌ها اهتمام شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سپس با اشاره به دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی که امروز در استانداری استان برگزار شد، با اشاره به این دیدار افزود: صلاحی با ابراز خرسندی از حضور نیروی جوان و با تحصیلات عالی مرتبط و از خانواده شهید و ولایتمدار برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول