اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق شد

بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی بشرویه‌

خبرگزاری فارس: در هفته دولت و با حضور فرماندار و مسئولان بشرویه چهار پروژه کشاورزی در بشرویه با اعتبار 690 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی بشرویه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر جهاد کشاورزی بشرویه عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های کشاورزی بشرویه اظهار کرد: در راستای افزایش آبدهی، تعدادی از قنات‌های سطح شهرستان بشرویه احیا و مرمت شده است.

علی شفیعی ادامه داد: قنات گلوگاه جوزردان به طول 220 متر و با اعتبار 112 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، قنات پیو جوزردان به طول 228 متر و با اعتبار 150 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی و قنات حسین‌آباد کرند به طول 730 متر و با اعتبار275 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک احیا و مرمت شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از چهار پروژه کشاورزی در شهرستان بشرویه 44 خانوار و 132 نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در مجموع برای احیا و مرمت قنوات این شهرستان یک‌میلیارد و 679 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه افزود: در ششمین روز از هفته دولت با هدف افزایش راندمان آبیاری، لوله‌گذاری قنات دهنو رقه به طول یک‌هزار و 380 متر و با اعتبار 153 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

شفیعی با بیان اینکه با اجرای عملیات انتقال آب در قنات دهنو رقه 12 خانوار و 36 نفر از خدمات آن برخوردار می‌شوند، گفت: تامین آب، افزایش کشت و کار و تولیدات با کیفیت از مزایای لوله‌گذاری است.

وی اضافه کرد: برای اجرای عملیات انتقال آب و لوله‌گذاری موتور پمپ‌های کشاورزی و قنات‌ها در سطح شهرستان، در مجموع 2 میلیارد و 199 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه با بیان اینکه با اجرای 22 پروژه‌ کشاورزی 925 نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: 309 خانوار و 22 روستا تحت پوشش خدمات کشاورزی قرار گرفته و برای 28 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول