اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

53 پروژه کشاورزی در خمین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از هفته دولت 53 پروژه کشاورزی در شهرستان خمین با حضور فرماندار افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

53 پروژه کشاورزی در خمین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک صبح امروز و در مراسمی با حضور فرماندار خمین 53 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 18 هزار و 775 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش این پروژه‌ها شامل طرح انتقال آب در 21 روستا به متراژ 51 هزار و 635 متر، احداث کانال آبیاری در سه روستا به متراژ هزار و 800 متر و احیا، مرمت و لایروبی قنوات در 29 روستا و به متراژ 20 هزار و 834 متر است که زمینه اشتغال 320 نفر را به صورت مستقیم و 960 نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم کرده است.

فرماندار خمین در این مراسم گفت: توسعه بخش کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان در راستای دستیابی به توسعه پایدار است.

علی‌رضا کریمی افزود: امروز امنیت غذایی موجب امنیت و استقلال کشورها شده و کشورها با تکیه بر بخش کشاورزی به خودکفایی و استقلال دست یافته‌اند.

وی تصریح کرد: توجه به بخش کشاورزی موجب خودکفایی کشور شده و جلوی واردات محصولات کشاورزی را می‌گیرد.

فرماندار خمین با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: همزمان با هفته دولت 82 طرح با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف راه و شهرسازی، گاز رسانی روستایی، توسعه کشاورزی و صنعت و خدمات است که با بهره‌برداری از این واحدها سه هزار فرصت شغلی جدید در شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول