اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌شمالی:

مددجویان خراسان‌شمالی 186 طرح کشاورزی اجرا کردند

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌شمالی از اجرای 186 طرح کشاورزی توسط خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خبر داد.

مددجویان خراسان‌شمالی 186 طرح کشاورزی اجرا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، علیرضا مرادی با بیان اینکه این طرح‌ها از ابتدای سال گذشته تاکنون به مرحله اجرا رسیده است، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح‌ها بیش از 10 میلیارد و 854  میلیون ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال اختصاص یافته است.

وی در خصوص فعالان طرح‌های کشاورزی که با دریافت تسهیلات این نهاد مشغول به فعالیت هستند، گفت: مجریان این طرح‌ها در زمینه‌هایی همچون باغداری، زراعت دیمی و زراعت محصولات گلخانه‌ای فعالیت دارند.

مرادی با اشاره به محل اعتبارات تأمین شده طرح‌های مذکور اظهار کرد: اعتبارات طرح‌های کشاورزی از محل صندوق اشتغال امداد و بانک‌های عامل ارائه می‌شود و در عین حال سقف این تسهیلات با توجه به نوع طرح ارائه شده تغییر می‌کند.

وی در خصوص چگونگی طرح‌های اجرا شده تصریح کرد: 25 طرح کشاورزی راه‌اندازی شده مربوط به کار انگیزی، 11 طرح آن مربوط به توان افزایی و 150 طرح نیز شامل طرح‌های خودکفایی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: در راستای پایداری و پیشرفت اشتغال مجریان این طرح‌ها، نظارت مستقیم از سوی ناظران و کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد تا در صورت مشاهده نقص در نحوه اجرا یا بروز مشکل به رفع آن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: به این ترتیب اگر مشکل طرح‌های اجرایی حاد باشد با برگزاری کلاس آموزش گروهی در جهت رفع آن اقدام می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: محصولات و تولیدات مجریان طرح‌های مذکور برای فروش حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول