اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم:

قم از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به مهیا شدن زیرساخت‌های پرداخت غیرحضوری قبوض، دفاتر پیشخوان و توسعه تجارت الکترونیک گفت: قم از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک است.

قم از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محسن محرری بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری هشت پروژه شرکت آب و فاضلاب استان قم که با حضور برخی از مسئولان استان برگزار شد با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه تسهیل در روند ارائه خدمات به مردم تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم در خصوص اصلاح فرآیندها، ارائه خدمات غیرحضوری و تسهیل روند ارائه خدمات به مردم از دستگاه‌های پیشگام در استان قم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح پروژه‌های این شرکت 36 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است یادآور شد: امسال در هفته دولت در استان قم 216 پروژه با اعتباری بالغ بر 286 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی 30 طرح نیز با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه دستگاه‌ها نسبت به ارائه خدمات به مردم به صورت غیرحضوری تاکید کرد: طی سال‌های اخیر شاهد هستیم که در استان قم اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است و دستگاه‌های دولتی برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده‌اند.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های شبکه بانکی، فراهم شدن زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض، تجارت الکترونیک و گسترش دفاتر پیشخوان را از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه‌های اجرایی دولت دانست و خاطر نشان کرد: استان قم در این زمینه‌ها به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ است.

محرری گفت: شرکت آب و فاضلاب قم در زمینه ارائه خدمات به مردم به صورت غیرحضوری از شرکت‌های الگو است و دیگر دستگاه‌ها نیز در این بخش خدمات قابل توجهی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی برخی مراکز اداری که در زمینه ارائه خدمات ابتدایی به مردم فعالیت می‌کنند یک نقطه آرمانی است اضافه کرد: خوشبختانه شاهد تحقق این مهم در آبفای قم هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و اداری باید به وظیفه اصلی خود که همان سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت است عمل کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول