اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساختمان جدید شهرداری الیگودرز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان الیگودرز ساختمان جدید شهرداری این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

ساختمان جدید شهرداری الیگودرز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز شهردار الیگودرز عصر سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید شهرداری الیگودرز با اشاره به ساختمان قدیم شهرداری این شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های سنجیده شده ساختمان قدیم شهرداری قادر به اجرای این پروژه عظیم نبود و در این رابطه تصمیم بر آن شد که از توان بخش خصوصی استفاده شود.

لطفی میانجایی ادامه داد: آورده شهرداری الیگودرز در بحث ساختمان جدید بحث زمین، پروانه، تغییر کاربری و پایان کار بوده که می‌توان گفت سهم شهرداری از نظر مشارکت از طریق بخش خصوصی 6 میلیارد و 900 میلیون تومان است، یعنی 55 درصد سهم شهرداری و 45 درصد سهم بخش خصوصی است.

وی افزود: مجتمع شهرداری الیگودرز دارای هفت طبقه با چهار کاربری که زیرزمین آن دو طبقه با کاربری پارکینگ و ظرفیت آن 141 واحد، دو طبقه تجاری با 99 واحد تجاری و تالار پذیرایی که دارای دو طبقه و هر طبقه با مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع و یک طبقه اداری در طبقه هفتم به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع است.

میانجایی اظهار داشت: این مجتمع مجهز به سیستم بتنی، سیستم دیوار برشی و شناژ رادیه، نمای خارجی پیشرفته و قابل انعطاف، سیستم حرارتی و برودتی پکیج، سیستم ضد حریق و سیستم ضد سرقت، سیستم آنتن مرکزی و پله برقی تجاری و آسانسور با ظرفیت 30 نفر است.

شهردار الیگودرز تصریح کرد: طلب شهرداری الیگودرز از اشخاص حقیقی و حقوقی 18 میلیارد تومان است که طبق توافق با فرماندار الیگودرز از درآمد جاری این مجتمع برای پرداخت بدهی اداره دارایی در حدود 30 درصد و 40 درصد برای اداره تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده و مابقی بدهی‌ها به صورت معوق از این طریق پرداخت می‌شود. 

میانجایی در ادامه گفت: تاکنون هیچکدام از مغازه‌ها در این مجتمع به فروش نرفته است.

وی گفت: این پروژه کار بسیار بزرگ و با ارزشی است که هم به نفع شهرداری و هم مردم و شهرستان الیگودرز است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول