اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی

پروژه گازرسانی به شرکت سیمان سبزوار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پروژه گازرسانی شرکت سیمان سبزوار با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی، امام جمعه و مسئولان شهرستان سبزوار افتتاح شد.

پروژه گازرسانی به شرکت سیمان سبزوار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی عصر امروز در این مراسم اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 710 میلیارد ریال و به صورت مشارکتی با دولت قابل بهره‌برداری رسیده است.

علیرضا معراجی افزود: از این مبلغ، یک میلیارد و 350 میلیون تومان آن توسط دولت و مابقی نیز از سوی شرکت سیمان سبزوار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان سبزوار نیز در این مراسم از تبدیل سوخت ازت به گاز برای نخستین بار در ایران توسط متخصصان داخلی در این شرکت خبر داد.

محمد باقری با تشریح نوع فعالیت این شرکت، خواستار احداث جاده میان بر روداب به جاده روستای نامن که نزدیک به جاده بین‌المللی تهران – مشهد است، شد.

در ادامه این مراسم نیز همچنین از پروژه‌های آبرسانی روستای بهارستان از توابع شهرستان ششتمد، پروژه ساختمان چند منظوره دهیاری روستای ملوند از توابع بخش روداب و پروژه جایگاه CNG زعفرانیه از توابع بخش مرکزی سبزوار بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول