اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

هفته دولت نماد خدمت‌رسانی به مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هفته دولت، نماد خدمت‌رسانی به مردم است و مسئولان باید در این ارتباط تمام قوای خود را به کار گیرند.

هفته دولت نماد خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره ثبت احوال شهرستان پیشوا در پنجمین روز از هفته دولت با حضور تعدادی از مسئولان محلی افتتاح شد.

بهرام ستاری در این مراسم با اشاره به هفته دولت و خدمت به مردم گفت: هفته دولت، نماد خدمت‌رسانی به مردم است و باید از این فرصت برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده کرد.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه با اشاره به افتتاح اداره ثبت احوال شهرستان پیشوا عنوان کرد: خدمات آسان و افزایش رضایت‌مندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های ثبت احوال است و استقرار اداره ثبت احوال در شهرستان پیشوا می‌تواند زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم کند.

وی در ادامه اضافه کرد: پیش از این مردم شهرستان پیشوا مجبور بودند برای انجام کارهای مربوط به ثبت احوال به شهرستان ورامین یا تهران مراجعه کنند.

شهرستان پیشوا یکی از شهرستان‌های استان تهران ایران است.

این گزارش حاکی است، پیشوا یکی از شهرهای استان تهران و مرکز شهرستان پیشوا است که در 45 کیلومتری جنوب شرقی تهران و 10 کیلومتری ورامین و در دامنه تپه‌های طبیعی جای گرفته ‌است. پیشوا حدود 180 هزار نفر جمعیت دارد و رو به گسترش است.

گفتنی است، شهرستان پیشوا متشکل از بخش‌های مرکزی شامل دهستان‌های عسگریه و پیشوا و بخش جلیل‌آباد شامل دهستان‌های جلیل‌آباد و طارند است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول