اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

11 پروژه ساختمان‌های دولتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تکمیل و بهره‌برداری 11 پروژه احداث ساختمان‌های دولتی در هفته دولت امسال خبر داد.

11 پروژه ساختمان‌های دولتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علیرضا خجسته با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها در یازده شهرستان استان قرار دارد و مجموع مساحت آنها 15 هزار مترمربع است.

وی افزود: احداث ساختمان فرمانداری در سه شهرستان جوین، جغتای و فیروزه به مساحت هزار و 600 متر مربع از جمله این پروژه‌هاست که تاکنون 41 میلیارد و 930 میلیون ریال هزینه در برداشته و 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیز برای پرداخت مطالبات این سه پروژه مورد نیاز است.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی احداث سالن اجتماعات فرمانداری قوچان به مساحت 400 مترمربع با اعتبار 4 میلیارد ریال، ساختمان اداره پست بجستان با مساحت 650 مترمربع و اعتبار سه میلیارد و 918 میلیون ریال و محوطه‌سازی ساختمان فرمانداری کلات به مساحت هزار و 600 متر مربع با هزینه 17 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت عنوان کرد.

خجسته ادامه داد: برای پرداخت مطالبات این سه پروژه در مجموع یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تربت حیدریه و احداث مجتمع فرهنگی هنری گناباد از جمله پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت است که با اعتبار 20 میلیارد و 382 میلیون ریال تکمیل شده و برای پرداخت مطالبات باقیمانده این دو پروژه به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی احداث منازل مسکونی فرمانداری رشتخوار به مساحت هزار و 500 متر مربع و دیوار کشی و محوطه‌سازی فرمانداری کاشمر به مساحت هزار و 600 متر مربع را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در شهریور ماه امسال برشمرد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این دو پروژه 42 میلیارد و 850 میلیون ریال است و برای تکمیل آنها 5 میلیارد ریال مورد نیاز است.

خجسته آخرین پروژه افتتاحی در این حوزه را تکمیل آشیانه بالگرد امداد هلال احمر در شهر مشهد به مساحت هزار و 800 متر مربع عنوان کرد و افزود: 13 میلیارد و 713 میلیون ریال به منظور اجرای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول