اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محتوایی قرآنی

کتاب «مرا زیبا بخوان و بخواه» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «مرا زیبا بخوان و بخواه» نوشته عبدالکریم شمشیری در 3 هزار نسخه در اصفهان منتشر شد.

کتاب «مرا زیبا بخوان و بخواه» منتشر شد

عبدالکریم شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد کتاب تازه منتشر شده مرا زیبا بخوان و بخواه اظهار کرد: این کتاب ما را با بیش از 50 آیه از قرآن که محتوای آنها دعا (درخواست از خدا) است، آشنا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این کتاب دعای تمامی انبیا در آن ذکر شده است، تصریح کرد: برای تهیه کتاب «مرا زیبا بخوان و بخواه» به مدت پنج سال روی آن کار شده است که در 120 صفحه آماده و منتشر شده است.

محقق قرآنی ادامه داد: در مقدمه این کتاب آمده است، اگر کسی را بیابید که گنجی را می‌شناسد خوشحال نمی‌شوید؟ اگر آن کس شما را به دوستی با خود دعوت کند و بگوید که وکیل و متولی امور شماست و هر چه که می‌خواهید باید از او بخواهید، چقدر خوشحال می‌شوید؟

وی با بیان این مطلب افزود: قرآن یک مژده است چرا که تمامی این خبرهای خوب را به ما داده است و پیامبران و کتب آسمانی آمده‌اند تا به ما بگویند مرگ پایان زندگی نیست و بعد از مرگ حیات زیباتری است و خالق شما هدیه‌های ارزشمندی برای شما آماده کرده و کلید دسترسی به این هدیه‌ها ارتباط با خدا و کارهای نیک است.

شمشیری با اشاره به اینکه در این کتاب به دعای حضرت اسماعیل و ابراهیم (ع) آورده شده است، تاکید کرد: به عنوان مثال برای مسلمان شدن، قبول شدن عبادات نزد خداوند، طلب امنیت، برکت شهر و برای پاکی قلب و جلب رحمت الهی دعای راسخون از جمله دعاهایی است که در این کتاب قید شده است.

وی که به قرائت این دعاها در قنوت تاکید داشت، اضافه کرد: دعاهای گوناگونی با مضامین مختلفی در کتاب مرا زیبا بخوان و بخواه گنجانده شده است و در پایان کتاب نیز فهرستی از دعاهای پیامبران، انسان‌های رشد یافته، مال باخته، خوبان، متفکران، مجاهدان و ملائک و موارد دیگر آورده شده است.

نویسنده و محقق قرآنی به دعاهای زیبایی که در قرآن آمده اشاره و تاکید کرد: دعاها همراه با علم پزشکی برای کسانی که دچار افسردگی و درگیری‌های روحی هستند درمان مناسبی است و در ضمن رازهایی در این آیات نهفته است که بسیاری از آنها هنوز بر ما مشخص نیست.

به گزارش فارس از اصفهان، کتاب مرا زیبا بخوان و بخواه با همکاری حوزه هنری استان اصفهان چاپ و منتشر شده و می‌توان پی‌دی‌اف این کتاب را در سایت www.artesfahan.ir دانلود کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول