اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس گرافیک شهری شهرداری مشهد:

فضای شهری مشهد برای عید غدیر آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس گرافیک شهری امور هنری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر برای فضاسازی شهر در عید سعید غدیر خم در شهرداری مشهد برنامه‌ریزی می‌کنیم.

فضای شهری مشهد برای عید غدیر آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن سرابی صبح امروز در نشست خبری که در خانه هنرمندان شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر برای فضاسازی شهر در عید سعید غدیرخم در شهرداری مشهد برنامه‌ریزی می‌کنیم و در این راستا افتتاح نقش برجسته گل غدیر را داریم که با القاب مرتبط با حضرت علی(ع) خوشنویسی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فضاسازی شهرداری مشهد تصریح کرد: در طول سال برنامه‌های زمانی ویژه شامل دهه کرامت یعنی فاصله زمانی میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا(ع)، دهه ولایت شامل فاصله زمانی عید قربان تا عید غدیر، هفته دفاع مقدس و دیگر مناسبت‌های این چنینی است.

کارشناس گرافیک شهری امور هنری شهرداری مشهد ادامه داد: اما بزرگترین پروژه فضاسازی شهری شهرداری مشهد در هنگام استقبال از بهار است که همه ساله در سطح شهر مشهد انجام می‌شود.

ناصری در ادامه با بیان اینکه تمام آثار از طریق فراخوان انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: داوری‌ها برای انتخاب آثار انجام شده است و تفاهم‌نامه‌ها با هنرمندان برای اجرای آثار مربوط به دهه کرامت و هفته دفاع مقدس نیز منعقد شده است.

وی در ادامه با اشاره به آذین‌بندی شهر در مراسم‌های گوناگون تاکید کرد: در برخی از موارد نمی‌توانیم تمام شهر را آذین‌بندی کنیم و با توجه به حجم پروژه‌های مختلف فضاسازی نمی‌توانیم تمام شهر را تحت تاثیر قرار دهیم.

کارشناس گرافیک شهری امور هنری شهرداری مشهد در ارتباط با فضاسازی شهری برای جشن نیمه شعبان اظهار کرد: در این مناسبت فضاسازی شهری را با حدود 100 نماد مرتبط با مناسبت انجام دادیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول