اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

ایجاد مشاغل خانگی برای 1600 مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد خراسان‌شمالی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به هزار و 622 مددجوی این نهاد خبر داد.

ایجاد مشاغل خانگی برای 1600 مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی محمدعلی اکبریانی اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از هزار و 622 طرح مشاغل خانگی با حمایت این نهاد به مرحله اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغی بیش از 71 میلیارد و 919 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده و افراد زیادی نیز در نوبت دریافت وام هستند.

اکبریانی در خصوص پرونده افراد متقاضی ایجاد طرح‌های مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از سه هزار و 140 پرونده مشاغل خانگی ویژه مددجویان و نیازمندان استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی جذب بانک‌های استان شده‌اند، گفت: در حال حاضر اعتباری بالغ بر 147 میلیارد و 991 میلیون ریال برای این منظور به بانک‌ها اختصاص یافته است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌شمالی با بیان اینکه این تسهیلات به افراد سرپرست خانوار، فرزندان مددجو و نیازمندان غیر زیر پوشش اختصاص می‌یابد، افزود: تسهیلات ایجاد اشتغال خانگی از بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات، ملت، سپه، تجارت، مسکن و رفاه پرداخت می‌شود.

وی تسهیلات پرداختی به هر یک از این افراد را تا سقف 50 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متقاضیان دریافت وام در 300 رشته متنوع با توجه به مهارت و استعداد فردی اقدام به اجرای طرح مشاغل خانگی می‌کنند.

اکبریانی حفظ عزت و کرامت خانواده‌های مددجو، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و به فعلیت رساندن توانایی‌های بالقوه افراد نیازمند را از جمله اهداف مهم ارائه تسهیلات مشاغل خانگی دانست.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول