اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی:

2300 میلیارد ریال سهم خراسان‌رضوی از اعتبارات مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: سهم خراسان‌رضوی از اعتبارات ایجاد مشاغل خانگی و خوداشتغالی، 2 هزار و 368 میلیارد ریال است.

2300 میلیارد ریال سهم خراسان‌رضوی از اعتبارات مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر لبافی صبح امروز و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی اشتغال با موضوع توزیع منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی در ارتباط با مصوبات شورای عالی اشتغال، افزود: در این جلسه و پس از اعلام نظرات، میزان اعتبارات برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی و کسب و کار خُرد و خوداشتغالی کشور در سال 1391 تصویب و به استان‌ها برای اجرا ابلاغ شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: بر این اساس سهم خراسان‌رضوی از اعتبارات ایجاد مشاغل خانگی و خوداشتغالی، 2 هزار و 368 میلیارد ریال است.

لبافی در ارتباط با چگونگی توزیع اعتبارات در بانک‌‌ها اظهار کرد: توزیع اعتبارات در هر یک از بانک‌های عامل از سوی شورای عالی اشتغال کشور تعیین شد، هم‌چنین میزان تسهیلاتی که از طریق منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها باید در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گیرد نیز مشخص شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی با بیان اینکه این اعتبارات پس از طرح در کارگروه تخصصی اشتغال استان باید پی‌گیری شود، ادامه داد: هم‌چنین در این ارتباط باید اقدامات لازم به منظور جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و نهادهای مدنی صورت پذیرد.

لبافی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به مشارکت بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی تمام اعتبارات مصوب خراسان‌رضوی تا پایان سال جاری جذب شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی تاکید کرد: آنچه که مسلم است جذب این اعتبارات، فرصت‌های شغلی جدیدی را از این طریق در استان ایجاد می‌کند و مشکلات حوزه اشتغال استان به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول