اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بجنورد خبر داد

کاهش 27 درصدی وقوع سرقت‌ها در بجنورد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بجنورد از کاهش 27 درصدی وقوع سرقت‌ها در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

کاهش 27 درصدی وقوع سرقت‌ها در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، قربانعلی داوطلب اظهار کرد: طی مرداد ماه امسال 21 نفر در تصادف فوتی برون و درون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: طی مدت یاد شده 138 فقره تصادف جرحی و فوتی در محورهای درون و برون شهری این شهرستان رخ داده که 215 کشته و مجروح برجای گذاشته‌اند.

داوطلب تصریح کرد: با توجه به اینکه در مرکز استان خراسان‌شمالی، پلیس به شدت با سارقان برخورد می‌کند لذا در این زمینه 27 درصد کاهش وقوع سرقت‌ها را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند، گفت: طی مدت یاد شده 373 دستگاه موتورسیکلت و 133 دستگاه خودرو از رانندگان متخلف توقیف شد.

فرمانده انتظامی بجنورد در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری سارقان افزود: 25 سارق طی مدت یاد شده توسط پلیس بجنورد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری 126 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این افراد مقدار چهار کیلو و 472 گرم تریاک، 223 گرم هروئین و 850 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

داوطلب تصریح کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز پرسنل اطلاعات و امنیت اخلاقی و کوپ‌های تابعه در این مدت، موفق به کشف تعداد قابل توجهی تجهیزات ماهواره، سی دی غیرمجاز و همچنین سه قبضه سلاح شکاری شدند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول