اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت سال گذشته صورت گرفت

تحویل 250 کلاس درس به آموزش و پرورش ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در دولت‌های نهم و دهم و تا به امروز 250 کلاس تحویل آموزش و پرورش ابهر شده است.

تحویل 250 کلاس درس به آموزش و پرورش ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه تا پایان دولت هشتم تعداد 50 کلاس تحویل آموزش و پرورش شده بود، اظهار داشت: این در حالی است که در دولت‌های نهم و دهم و تا به امروز 250 کلاس تحویل آموزش و پرورش ابهر شده است.

وی با اشاره به فضاهای آموزشی در دست احداث آموزش و پرورش ابهر خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی مدرسه فلاح در حال انجام بوده و به‌زودی مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی افزود: کانون فرهنگی تربیتی صائین‌قلعه، هنرستان فنی صائین‌قلعه، هنرستان 12 کلاسه مرحوم خانصنمی، هنرستان 15 کلاسه ولیعصر (عج) شناط و سالن چند منظوره باقرالعلوم (ع) در حال احداث هستند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر تصریح کرد: استخر شنای فرهنگیان و دانش‌آموزان و همچنین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی در حال احداث بوده و در آینده نزدیک مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان دولت هشتم تعداد هشت کلاس خیرساز داشتیم، گفت: امروز 80 کلاس درس در دولت‌های نهم و دهم دارا هستیم.

گفتنی است، احداث هنرستان شبانه‌روزی گروه صنعتی هوایار در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع از شهریور سال گذشته آغاز شده و در 3 هزار و 200 مترمربع دارای 12 کلاس، کارگاه، آزمایشگاه و خوابگاه است.

همچنین‌ پروژه خیرساز 16 کلاسه مطهری در محوطه هنرستان فنی شهید بهشتی دارای 2 هزار و 400 متر زیربنا بوده که 90 درصد رشد فیزیکی داشته و به‌زودی افتتاح می‌شود.

مدرسه مرحوم صالح کردبچه به متراژ 2 هزار و 200 متر مربع یکی دیگر از طرح‌های خیرساز است که عملیات احداث آن از سال 88 آغاز شده و با 45 درصد پیشرفت در حال احداث است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول