اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

آموزش و پرورش دستخوش سیاسی‌بازی نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید آموزش و پرورش دستخوش سیاسی‌‌بازی و سیاسی‌کاری شود.

آموزش و پرورش دستخوش سیاسی‌بازی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد مجموعه آموزش و پرورش را بعد از نهاد خانواده یکی از اصلی‌ترین بنیان‌های اثرگذار در جامعه خواند و اظهار داشت: مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه از جمله اعتیاد، عدم باورهای دینی و اعتقادی و مسائل اجتماعی بسیاری از دانش‌آموزان مربوط به خوب عمل نکردن آموزش و پرورش است که باید بیشتر آنان را در زمینه‌های مختلف دینی و اعتقادی تقویت کند.

وی با تأکید بر توجه بیش از پیش به بخش پرورشی آموزش و پرورش، افزود: اگر چنین مشکلاتی توسط آموزش و پرورش حل نشود بدون شک ضربات آن را جامعه خواهد خورد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره آموزش و پرورش یکی از پویاترین و سیاسی‌ترین نهادها در کشور بوده و هر حرکت سیاسی در جامعه رخ می‌دهد ریشه آن از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، تصریح کرد: اما آموزش و پرورش باید مراقب باشد که در سیاست وارد مجموعه‌های سیاسی نشود و دستخوش سیاسی‌بازی و سیاسی‌کاری قرار نگیرد بلکه به وسیله مسائل سیاسی از همه توانمندی‌ها برای رشد و ارتقای جامعه استفاده کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش در سال‌های 89 و 90 خبر داد و گفت: پارسال آموزش و پرورش شهرستان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 910 میلیون تومان 28 پروژه را اجرایی کرده که یک پنجم بودجه شهرستان را شامل می‌شد.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه تاکنون در سطح شهرستان اسدآباد 16 هزار و 749 نفر دانش‌آموز در سامانه آموزش و پرورش ثبت‌‌نام کرده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود برای مهرماه امسال 17 هزار و 200 نفر دانش‌آموز در مدارس شهرستان ثبت‌‌نام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در آموزش و پرورش شهرستان، تصریح کرد: امسال با اعتبار 17 میلیون و 600 هزار تومان از محل اعتبارات طرح هجرت 3 در 22 آموزشگاه رنگ‌آمیزی، نقاشی، تعمیر و تجهیز صورت گرفته و هم‌اکنون نیز در حال انجام است. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول