اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درآمد مالیات از نفت پیشی گرفت

تامین 120 درصد بودجه عمرانی کشور از طریق مالیات

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور به درآمد 45 هزار میلیارد تومانی کشور از طریق مالیات اشاره کرد و گفت: 120 درصد از بودجه عمرانی کشور از طریق مالیات تامین می‌شود.

تامین 120 درصد بودجه عمرانی کشور از طریق مالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسکو، مجید یارمند در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری امور مالیاتی بخش «ایلخچی» از افزایش درآمدهای مالیاتی کشور خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی درآمدهای حاصل از وصول مالیات بر درآمدهای حاصل از نفت پیشی گرفته و در تامین درآمدهای کشور نقش اساسی بر عهده دارد.

وی به درآمد 45 هزار میلیارد تومانی کشور از طریق مالیات اشاره کرد و گفت: 120 درصد از بودجه عمرانی کشور از طریق مالیات تامین شده و صرف انجام اقدامات عمرانی و فرهنگی کشور می‌شود.

فرماندار شهرستان اسکو هم کلنگ‌زنی این ساختمان را نقطه عطفی برای شهروندان «ایلخچی» خواند و گفت: دولت برای رفاه حال مردم اقدامات بسیاری انجام داده که یکی از آنها افزایش خدمات اداری به مردم است.

صفر آثری تحقق بخشیدن به اهداف دولت را جزو برنامه‌های اساسی مسئولان دانست و گفت: تحقق اهداف دولت تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا و امام راحل به حساب آمده و موجب اقتدار و پویایی بیش از پیش کشور ایران اسلامی خواهد شد.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری امور مالیاتی ایلخچی در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع در شهر ایلخچی به زمین زده شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول