اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خبر داد

رسیدگی به 3 هزار پرونده مالیاتی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: به 3 هزار پرونده مالیاتی در استان زنجان از سوی اداره کل امور مالیاتی رسیدگی شده است.

رسیدگی به 3 هزار پرونده مالیاتی در استان زنجان

اکبر قاسم‌زاده در حاشیه نمایشگاه دولت مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مطالعه و طراحی ساختار نظام مالیاتی و اصلاح و همسوسازی خدمات از برنامه‌های اجرا شده توسط اداره کل امور مالیاتی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه تعریف و پیاده‌سازی خدمات قابل ارائه به مودیان از برنامه‌های اجرا شده است، افزود: تغییر دفتر مدیریت و برگزاری جلسات مختلف از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان بر ضرورت بازنگری قوانین مالیاتی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان زنجان این قوانین به خوبی در حال اجراست.

وی از تدوین برنامه جامع مالیاتی خبر داد و افزود: برای جلوگیری از فرار افراد در زمینه ارائه مالیات اقدامات لازم با تدوین این برنامه انجام شده است.

قاسم‌زاده با اشاره به افزایش درآمد مالیات با اجرای این طرح یادآور شد: کاهش هزینه‌های مالیاتی و افزایش رضایت صاحبان منافع از مزیت‌های اجرای این طرح محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح جامع مالیاتی و حذف معافیت‌های غیرضروری اقدامات مهمی در استان انجام شده است، افزود: دستاوردهای نظام جامع مالیاتی استان در نمایشگاه دولت مهر ارائه می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به برقراری عدالت مالیاتی با اجرای نظام جامع خاطرنشان کرد: تسهیل ارتباط و تکریم صاحبان منافع از مزیت‌های اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه در زمینه اخذ مالیات بر ارزش افزوده در استان زنجان 3 هزار پرونده فعال بود، افزود: به همه این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

قاسم‌زاده بر ضرورت ارائه مالیات از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم با ارائه مالیات خود موجب توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای خود می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول