اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی گیلان:

قوانین مالیاتی در منطقه آزاد اجرایی شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان گفت: اجرا نشدن قوانین مالیاتی در منطقه آزاد خلاف قانون است و باید اجرایی شود.

قوانین مالیاتی در منطقه آزاد اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان ظهر امروز در جلسه هماهنگی سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه باید دغدغه سرمایه‌گذار مورد ارزیابی قرار گیرد، اظهار کرد: باید ببینیم تا چه حد از امکانات موجود بهره‌مند بودیم.

وی، وجود منطقه آزاد انزلی را یکی از نقاط قوت کشور دانست و افزود: قوانین مالیاتی در منطقه آزاد اجرا نمی‌شود که این امر خلاف قانون است و باید دلیل آن بررسی و مشخص شود.

این مسئول، با تصریح بر اینکه سرمایه‌گذار باید بداند از چه طریقی می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، اذعان کرد: ما در تحریم اقتصادی نیستیم بلکه در محاصره اقتصادی قرار داریم و باید برای این موضوع فکر اساسی شود.

وی، با اشاره به اینکه تحریم ایران به دلیل دولتی بودن آن است، اذعان کرد: از آنجا که سهم دولت 80 درصد و بخش‌خصوصی 20 درصد است ما را تحریم کرده‌اند در حالی که باید این سهم بر عکس می‌شد.

تیزهوش تابان، توجه به بخش خصوصی و حمایت از او را در توسعه سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی تاثیرگذار خواند و مورد تاکید قرار داد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان رشت نیز در جلسه مذکور سرمایه‌گذاری خارجی را نیازمند اولویت‌بندی دانست و اظهار کرد: سرمایه‌های بزرگ باید به سرمایه‌گذاران خارجی شناسانده شوند.

جلال‌الدین محمد شکریه با بیان اینکه باید چتر حمایتی روی سر سرمایه‌گذار باشد، افزود: زمانی که 80 درصد اقتصاد کشور دولتی شود با مشکل مواجه می‌شویم و قوانین سرمایه‌گذاری باید اصلاح شود.

وی قوانین ضد اشتغال کشور را ویروس اصلی نامید و تصریح کرد: باید این ویروس را با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از بین ببریم.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول