اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال

42 پروژه شهرداری بیرجند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان 42 پروژه شهرداری بیرجند با اعتباری بالغ بر100 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

42 پروژه شهرداری بیرجند به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد وحدتی‌فر عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک بیرجند با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی گامی بلند برای توسعه شهر در آینده نزدیک و دور است، اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری برای رفاه حال شهروندان بوده و تلاش می‌کند تا پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند.

وی با اشاره به سیاست‌های این مجموعه از جذب سرمایه‌گذار به عنوان نخستین سیاست شهرداری بیرجند یاد کرد و گفت: مشارکت مردم در توسعه شهری و عمران و آبادانی شهر با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت گرفته است.

شهردار بیرجند به پروژه‌های شاخص افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و افزود: افتتاح پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری اسلامی، بازار محله کارگران، پارک شقایق، کتابخانه تخصصی مدیریت شهری و اتاق مدیریت ترافیک از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

وحدتی‌فر با اشاره به اینکه در بحث مدیریت شهری مهم‌ترین هدف شهرداری ایجاد یک محیط سالم برای شهروندان است، گفت: شهر خوب شهری است که به همه ساکنان خود خدمت کرده و آسایش و رفاه را برای همه فراهم کرده و امکانات ضروری را به طور عادلانه بین همه ساکنان توزیع کند.

وی با بیان اینکه برای ساختن شهر نیاز به یک بستر داریم، افزود: ساختن‌ها خود به خود ایجاد نمی‌شوند و رشد و توسعه یک دفعه ایجاد نمی‌شوند بلکه باید تلاش شود.

شهردار بیرجند با بیان اینکه نزدیک به 42 پروژه شهرداری بیرجند در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر100 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وحدتی‌فر خرید نرم‌افزار و تجزیه و تحلیل حوادث اعلامی به سازمان آتش نشانی را از دیگر پروژه‌های شهرداری بیرجند برشمرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال اجرا شده است.

وی خرید سیستم san با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال، آغاز عملیات اجرایی مرکز بزرگ آموزشی آتش‌نشانی با حجم عملیات 35 هزار متر مربع، بهسازی بازار روز پاسداران با اعتبار 300 میلیون ریال را از پروژه‌های هفته دولت شهرداری بیرجند دانست.

شهردار بیرجند خرید و نصب دوربین‌های شهری با اعتبار یک‌هزار و 500 میلیون ریال، خرید تجهیزات اطفاء حریق با 600 میلیون ریال، زیباسازی و نصب المان ایثار با 170 میلیون ریال و نصب 10عدد بیلبورد تبلیغات ثابت با 800 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های حوزه خدمات شهری دانست.

وحدتی‌فر از پروژه بهسازی و تجهیز ساختمان خانه فرهنگ و هنر بیرجند خبر داد و گفت: این پروژه با حجم عملیات پنج باب ساختمان و اعتبار 800 میلیون ریال اجرا شده است.

وی به پروژه مرکز کنترل ترافیک بیرجند اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بیرجند با اشاره به مشخصات دیگر پروژه، گفت: دراین راستا سه دوربین در مناطق میدان امام‌خمینی (ره)، تقاطع جوادیه و انقلاب نصب شده است.

وحدتی‌فر هدف از راه‌اندازی این مرکز را ساماندهی ترافیک شهر و هدایت و کنترل جریان ترافیک شهر و ثبت تخلفات عنوان کرد و افزود: دلیل تاخیر در راه‌اندازی این مرکز کمبود منابع و اعتبارات است.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول