اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری شوسف

خبرگزاری فارس: شهردار شوسف از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار از منابع تملک و تبصره 12 به پروژه‌های شهرداری این شهر در سال جاری خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری شوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد محمدی صبح امروز در جمع مردم و مدیران اجرایی شهر شوسف در ارتباط با پروژه کوهستان پارک ولیعصر (عج) شهر شوسف گفت: عملیات اجرایی ساخت کوهستان پارک ولیعصر (عج) شهر شوسف از مهر‌ماه سال 89 آغاز شده و در تیرماه سال جاری به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه برای آماده‌سازی این پروژه تاکنون اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار هزینه شده مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان و مبلغ یک میلیارد ریال دیگر نیز از منابع جاری شهرداری تامین شده است.

شهردار شوسف ادامه داد: کوه‌بری و ترانشه‌برداری، پیاده‌روسازی، اجرای جدول به متراژ 700 متر طول، احداث استخر ذخیره آب، راه‌اندازی اتاقک پمپاژ و اجرای دیواره‌چینی و راه‌پله سنگی به متراژ 2 هزار متر مکعب از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه محسوب می‌شود.

محمدی افزود: خرید انشعابات برق، تهیه و کاشت نهال، خرید و نصب آلاچیق، خرید و اجرای لوازم روشنایی و آسفالت معابر به متراژ 3 هزار متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در پروژه کوهستان پارک ولیعصر(عج) شهر شوسف به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: با توجه به توان مالی اندک شهردار شوسف این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و برتر در سطح خراسان جنوبی به حساب می‌آید.

شهردار شوسف یادآور شد: اجرای پروژه کوهستان پارک شهر شوسف بیشتر براساس ابتکار بوده و با استخراج سنگ‌ ضمن مسطح شدن ارتفاعات نیز از محل سنگ‌های استخراجی به منظور تزئین جداول و آبشار سنگی پارک استفاده می‌شود که این مهم سبب صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات شده است.

محمدی از اختصاص مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار از منابع تملک و تبصره 12 به پروژه‌های شهرداری شوسف در سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و مبلغ 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 12 به شهرداری شوسف اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول