اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان خبر داد

خودکفایی 137 خانوار تحت حمایت کمیته امداد دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از خودکفایی 137 خانوار تحت حمایت کمیته امداد دشتستان خبر داد.

خودکفایی 137 خانوار تحت حمایت کمیته امداد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت از اولویت‌های این نهاد است و برای این مهم از تمام توان و پتانسیل موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در چند سال اخیر حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم بهتر و بیشتر شده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از خودکفایی 137 خانوار تحت حمایت کمیته امداد دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: یکی از گام‌های مؤثری که کمیته امداد برداشته، حرفه‌آموزی و ارتقاء دانش و مهارت مددجویان به سطوح بالاتر در راستای توانمندسازی آنها است.

عدنانی تصریح کرد: با یاری کمیته امداد و استعدادهای خود مددجویان، تعداد 137 خانوار از چرخه امداد خارج و به استقلال اقتصادی نائل شدند.

رئیس کمیته امداد دشتستان عنوان کرد: 700 زن بی‌سرپرست تحت حمایت این نهاد نیز در سال جاری به‌منظور بهره‌مندی از مزایای درمان و بازنشستگی به تامین اجتماعی معرفی شدند.

عدنانی از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد دشتستان را در بحث کمک‌های تحصیلی به 307 دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و فوق دیپلم برشمرد و از وجود خوابگاه دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه خبر داد.

وی ادامه داد: سالانه بالغ بر 50 نفر از دانش‌آموزان مناطق محروم از این پتانسیل استفاده کرده و موفقیت آنان با کسب معدل بالا و راهیابی به دانشگاه و استخدام در پست‌های حساس از جمله عملکرد این نهاد است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول