اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

جمعیت زیر پوشش کمیته امداد دشتستان کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: جمعیت زیر پوشش کمیته امداد دشتستان سه درصد کاهش یافته است.

جمعیت زیر پوشش کمیته امداد دشتستان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات دولت در عرصه‌های مختلف است و مسئولان باید بیلان کاری خود را ارائه دهند.

وی افزود: شهید رجایی و باهنر و شهدای ارزشمند انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی در حفظ ارزش‌ها و رشد و توسعه کشور داشته‌اند و مسئولان باید راه شهید رجایی را تداوم ببخشند.

فرماندار دشتستان با تجلیل از خدمات ارزنده کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد ودیعه ارزشمند حضرت امام (ره) به محروم‌ترین قشر جامعه اسلامی است و یادگار ارزشمندی است.

خسروی تصریح کرد: در چند سال اخیر روند خدمات کمیته امداد روند بسیار خوبی بوده و مردم از کیفیت این خدمات رضایت دارند.

وی اضافه کرد: دستگیری از افراد مستمند و فقیر و رفع دغدغه‌های ایتام و افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که توسط این نهاد مقدس انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: کار خدمتگزاری در این نهاد به لحاظ اینکه با روح زندگی افراد و با عواطف و احساسات انسان‌ها سر و کار دارد کاری عدالت‌گستر است و کارکنان این نهاد مقدس در کمک به روند کمال‌گرایانه جامعه اسلامی نقشی ارزنده دارند.

خسروی با بیان اینکه جمعیت زیر پوشش کمیته امداد دشتستان کاهش یافته است، گفت: کاهش جمعیت افراد زیر پوشش کمیته امداد در طول سه سال در شهرستان دشتستان کار بسیار شایانی است و نمایانگر تلاشگران این نهاد در حوزه توانمندسازی است. 

وی خاطرنشان کرد: از مردم و خیران انتظار داریم تلاش خود را برای همکاری با این نهاد بیشتر کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول