اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی اردل:

اوقات فراغت شمشیر دولبه‌ است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت: اوقات فراغت مانند تیغ دولبه‌ای است که اگر در مسیر مثبت هدایت شود موجب رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی می‌شود.

اوقات فراغت شمشیر دولبه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن چراغی صبح امروز در مراسم اختتامیه کلاس‎های هسته فرهنگی جوان این شهرستان، اظهار داشت: کلاس‌های هسته فرهنگی جوان در 14 پایگاه از تاریخ دهم تیرماه آغاز شده و امروز به پایان رسید.

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده در این طرح، گفت: حفظ قرآن کریم، پاسخ به شبهات، اخلاق و تفسیر از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده در این طرح است.

چراغی بر ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان این شهرستان تأکید کرد و گفت: فصل تابستان فرصت مناسبی است تا با رفع برخی ضعف‌ها و کاستی‌های خود در حوزه‌های مختلف اجتماعی، تربیتی و برخی مفاهیم دینی و اعتقادی یک بازنگری درست را در انتقال این مفاهیم و الگوها داشته باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل ادامه داد: تنها برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان کافی نیست و باید کنترل و نظارت بر روی فعالیت‌های انجام شده در این زمینه داشت.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت مانند تیغ دولبه‌ای است که اگر در مسیر مثبت هدایت شود موجب رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی می‌شود، گفت: در صورتی که در مسیرهای درستی هدایت نشود، می‌تواند به فراهم‌کننده بالقوه شرایط و زمینه‌های آسیب‌زا تبدیل شود.

چراغی اضافه کرد: برهمین اساس اوقات فراغت امروزه به یک امر مهم و اساسی تبدیل گشته است و برنامه‌ریزی در راستای پربار و اثربخش کردن آن از ضروریات اساسی تلقی می‌شود.

وی برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت را نشانه توجه جامعه به افراد به ویژه نوجوانان و جوانان دانست و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و آموزش صحیح می‌توان نوجوانان و جوانان را از بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی برحذر داشت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول