اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شجونی:

روزگار اقتصادی ایران از روزگار خیلی‌ها بهتر است/ تولید‌کنندگان به کیفیت کالا توجه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه وعاظ تهران با اشاره به انتقاداتی که از وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران می‌شود، گفت: روزگار ما از روزگار خیلی‌ها بهتر است.

روزگار اقتصادی ایران از روزگار خیلی‌ها بهتر است/ تولید‌کنندگان به کیفیت کالا توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از  بهشهر، حجت‌الاسلام جعفر شجونی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت مردمی که با عنوان «اقتصاد مقاومتی» در حسینیه قتلگاه و در جمع فرماندهان و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج بهشهر برگزار شد به تعریف اقتصاد مقاومتی و برخی راه‌های مقابله با تحریم‌ها پرداخت.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، چاره‌جویی در مقابل تحریم‌ها و تبدیل به احسن کردن منابع است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خاطر نشان کرد: اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند خام‌فروشی نکنید، یعنی اینکه مواد خام را تبدیل به تکنولوژی کرده سپس آنها را به فروش برسانیم.

وی افزود: در سفری که به عسلویه داشتم نمی‌دانید انسان چقدر احساس لذت می‌کند وقتی که تولید ملی را می‌بیند، همین نفت را شاه ایران 25 سال به آمریکا و اسرائیل و آفریقای جنوبی بشکه‌ای 1.5 دلار می‌فروخت و سرمایه‌های عظیم ایرانی را به رایگان در اختیار آنها می‌گذاشت.

شجونی همچنین از کارخانه‌داران خواست به محصولات خود کیفیت دهند تا جامعه برای خرید کالای ایرانی رغبت بیشتری داشته باشد.

رئیس جامعه وعاظ تهران با اشاره به برخی بی‌احترامی‌ها نسبت به جامعه روحانیت، اظهار داشت: از اول هم رضاخان آمد و چادر را از سر زنان برداشت و به شخصیت زن توهین کرد، عمامه از سر روحانیون برداشت و به روحانیت توهین کرد، امروز هم به ما می‌خندند اما ما در مقابل، صبر و استقامت پیشه می‌کنیم و با اعمال خود به آنها نشان می‌دهیم که همچنان روحانیون در صحنه‌اند و از انقلاب پاسداری می‌کنند.

شجونی همچنین با اشاره به برخی انتقادات درباره وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران، اظهار داشت: وضعیت و روزگار ما در ایران از روزگار خیلی‌ها که ادعای پیشرفت و ترقی را دارند، خیلی بهتر است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی آباد است، سپاه، ارتش و همه و همه کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند و در مقابل همه دنیا ایستاده‌اند.

این فعال سیاسی درباره اهمیت امام راحل به بیت‌المال و مسائل اقتصادی، گفت: امام در همه حال رعایت بیت‌المال را داشتند، حتی در صرف کردن ذره‌ای از مال خود هم احتیاط داشتند تا آن پول را هر چند کم باشد برای صرف بهترین کار خرج کنند.

وی افزود: اهمیت او به مسائل اقتصادی و بازار تا آنجا بود که زمانی از او خواستم یک جلد از رساله خود را به من هدیه بدهند اما ایشان عرض کردند، پول بردار، به بازار برو و آن را خریداری کن.

رئیس جامعه وعاظ تهران در ادامه، گفت: همین روحیه در آیت‌الله خامنه‌ای هم هست و ایشان بسیار در رعایت حقوق بیت‌المال و حمایت از سرمایه و بازار ایرانی سفارش می‌کنند. 

در پایان این همایش جلسه پرسش و پاسخی هم برگزار شد و حجت‌الاسلام شجونی به سئوالات حضار پاسخ دادند.

به گزارش فارس، همایش « اقتصاد مقاومتی » با حضور امام جمعه شهرستان بهشهر، امام جمعه موقت بهشهر، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی زیادی از مردم بسیجی و ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول