اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه:

برگزاری اجلاس نم نشان‌دهنده اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه، برگزاری شکوهمند و باامنیت کامل شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را نشان‌دهنده عزت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد.

برگزاری اجلاس نم نشان‌دهنده اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی اظهار کرد: برگزاری باشکوه اجلاس کشورهای غیر متعهد در تهران، زمینه‌ای برای افق‌گشایی‌های روشن‌تر در برابر انقلاب اسلامی و دست‌مایه‌ای برای عبور عزتمندانه از تحریم‌ها و تهدیدهای بی‌ارزش استکبار است.

وی تصریح کرد: اکنون باید جهان اسلام و آسیا و به طور کلی جهان در حال پیشرفت، معادله‌ها و موازنه‌های ناعادلانه جهان را پشت سر بگذارد و دنیایی جدید بر اساس عدالت و معنویت پایه‌ریزی کند.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه جنبش عدم تعهد و اجلاس تهران را فرصتی بی‌بدیل برای طراحی و مهندسی جدید ارزیابی و خاطر نشان کرد: جنبش عدم تعهد با سرمایه‌های عظیم می‌تواند به خود آید و آفاق جدیدی ترسیم کرده و اصلاح سیستم‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل و شورای امنیت را مطالبه و پی‌گیری کند.

وی در عین حال یادآور شد: حل مشکلات و چالش‌های منطقه‌ای و تفاهم لازم در این زمینه نیز در دستور کار اجلاس قرار دارد.

اعرافی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، یاری رساندن به بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی و مهار قدرت‌های استکباری و تقویت همبستگی برای پیشرفت‌های بیشتر فرهنگی و اقتصادی در جهان را نیز از مسائلی دانست که شرکت‌کنندگان در اجلاس می‌توانند پی‌گیری کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: بی‌شک، سخنرانی رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی در اجلاس، مدیریت پویای ایران اسلامی و مواضع استوار جمهوری اسلامی، فصلی جدید و درخشان در جنبش عدم تعهد خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اجلاس سرآغازی نو باشد و مصوبات ارزنده آن به صورت نظام‌مند دنبال شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول