اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خبر داد

کاهش 20 درصدی فوت‎ در تصادفات رانندگی گلستان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گلستان از کاهش 20 درصدی فوت‎ در تصادفات رانندگی گلستان نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش 20 درصدی فوت‎ در تصادفات رانندگی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمود میرفیضی در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته در سرقت‎های مهم 17 درصد کاهش وقوع جرم و 11 درصد افزایش کشف را در این حوزه داشته‎ایم.

وی با اشاره به اینکه 76 درصد از سرقت‎های اتفاق افتاده در استان کشف شده است ابراز داشت: همچنین در بحث سرقت‎های خرد شاهد 10 درصد کاهش وقوع جرم هستیم.

میرفیضی اذعان کرد: در بحث آدم‎ربایی 100 درصد کاهش، افزایش کشفیات 43 درصدی موادمخدر و متلاشی ساختن 15 باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر از دیگر اقداماتی است که در چهار ماهه اول سال جاری در گلستان محقق شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان با بیان اینکه در تصادفات افزایش وقوع را در استان داریم یادآور شد: خوشبختانه آمار کشته‎شدگان حادثه رانندگی در استان 20 درصد کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: سیر صعودی عملکرد پلیس در حوزه‎های مختلف نشان از تلاش پرسنل نیروی انتظامی در سطح استان دارد که همیشه و در همه جا برای حفاظت از جان و مال مردم در صحنه حاضر است.

میرفیضی در ادامه با اشاره به ارتقای احساس امنیت در بین افراد جامعه اذعان کرد: استان گلستان بر اساس آیتم‎هایی که انجام وظیفه می‎کند از وضعیت خوب به سمت خیلی خوب در حال حرکت است.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان با بیان اینکه هر استان بر اساس اولویت‎هایی که دارد در حوزه احساس امنیت در یک بخش به صورت تخصصی فعالیت می‎کند افزود: با توجه به گسترده بودن تفرجگاه‎ها در سطح استان بررسی امنیت و ارتقای آن در این مقوله بر عهده استان گلستان قرار دارد که در همین راستا در اسفند ماه شاهد برگزاری همایش ملی امنیت تفرجگاه‎ها در استان هستیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول