اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی انزلی خبر داد

دستگیری عامل فروش مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی انزلی از کشف 478 کیلوگرم انواع مکمل‌های ورزشی و داروهای بدون مجوز بهداشت در این شهرستان خبر داد و گفت: عامل فروش این مواد دستگیر شد.

دستگیری عامل فروش مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی کشف و دستگیری عامل مکمل‌های غیرمجاز اظهار کرد: با کمک گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی به نام رامین با دایر کردن فروشگاهی اقدام به توزیع انواع داروهای غیر مجاز می‌کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس انزلی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند و با هماهنگی مقام قضایی این مکان را  بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی انزلی، کارآگاهان آگاهی در این بازرسی موفق به کشف 478 کیلوگرم انواع مکمل‌های ورزشی در بسته‌بندی‌های مختلف و 40 هزار و 138 قلم انواع قرص‌های انرژی‌زا و ترکیبی و 95 قلم انواع آمپول‌های غیرمجاز تقویتی و تبلیغی بدون مجوز بهداشت شده و متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی ارزش ریالی اموال مکشوفه را بیش از 840 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: متهم نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی در ادامه به وضعیت غرق شدن افراد در دریای انزلی اشاره کرد و گفت: در 48 ساعت گذشته دو نفر از روی بی‌احتیاطی در دریای انزلی غرق شدند.

شعبانی اضافه کرد: با توجه به اینکه از ابتدای تیر امسال طرح‌های سالم‌سازی دریا با حضور تمام واحدهای امدادی از جمله هلال احمر و نجات غریق در سطح شهرستان بندرانزلی بازگشایی شد، همچنان شاهد حضور مردم و مسافران برای شنا در مناطق خطرآفرین و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا هستیم.

وی با بیان اینکه انزلی دارای بالغ بر 75 کیلومتر سواحل است، تصریح کرد: پلیس انزلی با استقرار همیار پلیس در تمام نقاط خطر آفرین و طراحی، چاپ بنر با محتوای اطلاع‌رسانی در زمینه طرح‌های سالم‌سازی و نصب آن در نقاط مختلف سواحل، شهر و با انجام خاکریز سعی در پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار برای تمام شهروندان و مسافرانی که می‌خواهند از دریا استفاده کنند را دارد.

این مسئول ادامه داد: برخی از افراد با بی‌تفاوتی نسبت به اجرای دستورات پلیسی خود و خانواده‌هایشان را گرفتار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته دو نفر از هموطنان ما که توجهی به این همه تبلیغات، توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی نداشتند غرق شدند، خاطرنشان کرد: این افراد در نقاط خطرآفرین اقدام به شنا کرده بودند که به دلیل آشنایی نبودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

شعبانی طرح‌های سالم‌سازی را مکانی مناسب برای تخلیه هیجانات و شنا نامید و تصریح کرد: امسال نیز دو طرح جدید به پنج طرح سالم سازی دریا برای رفاه حال شهروندان و مسافران اضافه شده است.

وی، از مسافران خواست به دلیل حفظ جان خود با پلیس همکاری کرده و در مناطق ممنوعه و خارج از طرح سالم‌سازی شنا نکنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول