اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

خدمت بی‌منت ویژگی بارز اعضای هلال احمر است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: اعضای جمعیت هلال احمر در همه سوانح و حوادث طبیعی حضور فعال داشته و با خدمت بی‌منت به افراد آسیب‌دیده کمک‌رسانی می‌کنند.

خدمت بی‌منت ویژگی بارز اعضای هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال احمر همواره در مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی و کمک به آسیب‌دیدگان پیشگام بوده‌اند.

وی ادامه داد: در سفرهای نوروزی و تابستانی نیز اعضای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و در مواقع بروز تصادفات جاده‌ای و راهنمایی مسافران حضور فعال دارند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش‌های لازم و برگزاری دوره‌های مقدماتی و تخصصی امداد و نجات نقش مهمی در کاهش اثرات سوانح و حوادث ایفا می‌کند، تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز جمعیت هلال احمر خدمت بی‌منت و داوطلبانه است که در بدترین شرایط و در سخت‌ترین مناطق به افراد آسیب‌دیده کمک‌رسانی می‌کنند.

در ادامه این مراسم رئیس سابق جمعیت هلال احمر بشرویه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی ریاست هلال احمر از سال 86 تاکنون گفت: طی این مدت تمامی اسناد مالکیت و قراردادهای اجاره‌ای پایگاه‌های امدادی اخذ شده است.

علی رمضانیان‌مقدم افزود: با توجه به ماهیت امدادی هلال احمر، امکانات تجهیزات و نیروهای امدادی تقویت و سازماندهی شد‌ه‌اند.

وی عنوان کرد: پایگاه امدادی بین شهری واقع در سه‌راهی دیهوک ـ بشرویه و پایگاه ثابت با ارائه خدمات 24 ساعته با حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده فعال است.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان اینکه پایگاه‌های امدادی به تجهیزات امدادی مورد نیاز تجهیز شده‌اند، اظهار کرد: تعدادی از خودروهای امداد به ناوگان هلال احمر بشرویه افزوده شده است.

رمضانیان‌مقدم اضافه کرد: تیم‌های امداد جاده‌ای، جستجو و نجات در آوار، حمایت‌های روانی ـ اجتماعی و امداد در ارتفاع تشکیل شده است.

وی اجرای طرح همای رحمت، طرح مسافران نوروزی، توزیع داروهای رایگان، اعزام کاروان سلامت به روستاها، برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی مددجویان، افزایش دوره‌های امداد و نجات همگانی و تزریق واکسن مننژیت برای زائران حج و عتبات عالیات را از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بشرویه عنوان کرد.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر بشرویه افزود: در راستای اهداف بشردوستانه، پایگاه سیار انتقال خون هر سه ماه یک بار برای خون‌گیری و اهدای خون در این شهرستان فعال شده است.

رمضانیان‌مقدم احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و ساختمان اداری جمعیت هلال احمر بشرویه را از جمله پروژه‌های عمرانی در این شهرستان اعلام کرد.

در پایان این مراسم از زحمات رئیس سابق علی رمضانیان‌مقدم جمعیت هلال احمر بشرویه قدردانی و علیرضا عارفیان به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر بشرویه معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول