اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بشرویه خبر داد

13 میلیارد تومان هزینه پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در بشرویه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بشرویه هزینه پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان را 13 میلیارد و 330 میلیون تومان عنوان کرد.

13 میلیارد تومان هزینه پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بشرویه با تشریح برنامه‌های هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای دولت آشنا شوند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری لازم است خدمات ارزنده دولت باید در بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ثمرات تلاش‌ها و عملکرد کاری خود را برای مردم بازگو کنند.

معاون فرماندار بشرویه با بیان اینکه انعکاس اخبار و پوشش شفاف و پویای فعالیت نهادهای دولتی سبب امیدواری و دلگرمی مردم می‌شود، تصریح کرد: دولت خدمتگزار نهم و دهم در خدمت‌رسانی به مناطق محروم همواره پیشگام بوده است.

زمان‌زاده افزود: تفکر و مسیر جهادگونه شهید رجایی و باهنر باید الگو و چراغ راه دولتمردان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

*اعتبار 13 میلیاردی پروژه‌های هفته دولت در بشرویه

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: امسال 37 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 330 میلیون تومان اعم از اعتبارات تملک، ملی و تسهیلات بانکی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فرماندار بشرویه اضافه کرد: از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت، واگذاری 249 واحد مسکن مهر با اعتبار 9 میلیارد و 240 میلیون تومان و آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد با اعتبار 700 میلیون تومان است.

زمان‌زاده بازدید از ترمینال ضبط پسته با سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد تومانی، افتتاح مجتمع حمایتی شهید هاشمی‌نژاد با هزینه‌کرد 286 میلیون تومان و ایمن‌سازی کمربندی با اعتبار 160 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های شاخص شهرستان بشرویه در هفته دولت بیان کرد. 

وی عنوان کرد: از کل اعتبار پروژه‌های شهرستان بشرویه، 6 میلیارد و 726 میلیون تومان از اعتبارات شهرستان و 6 میلیارد و 600 میلیون تومان از تسهیلات بانکی تامین اعتبار شده است.

معاون فرماندار بشرویه یادآور شد: در چهار سال اخیر 174 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده که در مجموع 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

*کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه

زمان‌زاده از کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بشرویه با اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان خبر داد و گفت: گلزار شهدای گمنام، گود زورخانه، مجتمع آبرسانی ارسک و سالن ورزشی غنی‌آباد طی هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اقدامات انجام شده در شهرستان را حاصل همکاری نهادها، دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و همراهی مردم دانست.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول