اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب بشرویه خبر داد

هدررفت 22 درصدی آب در شبکه توزیع آب بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه از هدررفت 22 درصدی آب در شبکه توزیع این شهرستان خبر داد.

هدررفت 22 درصدی آب در شبکه توزیع آب بشرویه

محمد‌حسین بیزادی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکان سال گذشته اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 175 میلیون تومان از اعتبارات تملک و دارایی به امور آبفای شهری بشرویه اختصاص داده شد که در قالب پنج پروژه هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه تصریح کرد: از اعتبارات مالی سال 90، برای پروژه مرمت و بازسازی تاسیسات آبی 15 میلیون تومان، آبرسانی 100 میلیون، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب بشرویه 50 میلیون و کمک به تامین زیرساخت‌های مسکن مهر 10 میلیون تومان هزینه شده است.

بیزادی‌زاده افزود: سال گذشته از اعتبارات خشکسالی 125 میلیون تومان به این شهرستان اختصاص داده شده است.

وی از هدررفت 22 درصدی آب در شبکه توزیع بشرویه خبر داد و گفت: به منظور اصلاح و توسعه شبکه آب شرب بشرویه 932 میلیون تومان اعتبار نیاز است و با پیشرفت فیزیکی 5 درصدی نسبت به برنامه کلی تاکنون 5.7 درصد از این مبلغ محقق شده است که با اختصاص اعتبار در سال‌های آتی مابقی پروژه انجام می‌شود.

*اختصاص 232 میلیون تومان اعتبار تملک به آبفای شهری بشرویه

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات تملک و دارایی 232 میلیون تومان اختصاص داده شده است، افزود: این میزان اعتبار در قالب پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب شرب بشرویه، مرمت و بازسازی تاسیسات آبی، کمک به تامین زیرساخت‌های مسکن مهر و آبرسانی هزینه می‌شود.

بیزادی‌زاده تصریح کرد: هیچ تغییری در روند تولید آب نسبت به سنوات گذشته وجود ندارد و کیفیت آب تحویلی به مشترکان بشرویه با کیفیت‌ترین آب در استان خراسان جنوبی است که به طور مرتب آزمایشات میکروبی و شیمیایی سلامت آب را کنترل می‌کنند.

وی از مشترکان خواست با توجه به کمبود منابع آبی در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول