اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر قرارگاه قرآنی اداره اوقاف فجر:

طرح تربیت حافظ قرآن کریم مشهد در 5 محور اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر قرارگاه قرآنی اداره اوقاف فجر گفت: در راستای برنامه‌ریزی بهتر و جامع‌تر طرح تربیت حافظ قرآن کریم مشهد مقدس در پنج محور دنبال می‌شود.

طرح تربیت حافظ قرآن کریم مشهد در 5 محور اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی رفعتی اظهار کرد: اداره اوقاف فجر برای طرح تربیت حفظ قرآن در 5 محور فعالیت می‌کند و در هر محور یکی از بقاع متبرکه یا مراکز قرآنی به عنوان مرکز در نظر گرفته شده است.

رفعتی افزود: محور فریمان با مرکزیت امامزاده سید نظام‌الدین، محور سرخس با مرکزیت تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، محور احمدآباد با مرکزیت مرکز فرهنگی قرآنی اباصلت، محور رضویه با مرکزیت میامی و مرکز فرهنگی قرآنی امامزادگان تبادکان به عنوان مرکز محور تبادکان در نظر گرفته شده است.

دبیر قرارگاه قرآنی اداره اوقاف فجر تصریح کرد: نمایندگانی از این محورها اعضای ستاد اصلی قرارگاه قرآنی فجر را تشکیل می‌دهند.

رفعتی عنوان کرد: در محور احمدآباد ستاد قرآنی متشکل از بخشدار، شورای بخش، نماینده دهیاران، روحانیون، بسیج، آموزش و پرورش و اداره اوقاف تشکیل شده است.

دبیر قرارگاه قرآنی اداره اوقاف فجر خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات ستاد تعیین 12 رابط برای اعزام به 60 روستا بود تا ثبت‌نام طرح تربیت حافظ را انجام دهند.

وی همچنین گفت: به تمام دهیاران ابلاغ شده است که در این طرح همکاری لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول