اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده عملیات منطقه پدافند هوایی مرکز اصفهان:

پدافند هوایی ایران به مدرن‌ترین دستاوردهای نظامی مجهز است

خبرگزاری فارس: فرمانده عملیات منطقه پدافند هوایی مرکز اصفهان گفت: با همت و تلاش جوانان ولایت‌مدار هم‌اکنون پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران به آخرین دستاوردهای نظامی روز جهان مجهز شده است.

پدافند هوایی ایران به مدرن‌ترین دستاوردهای نظامی مجهز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سرهنگ ابوالفضل توکلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با بیان این مطلب اظهار کرد: سابقه فعالیت پدافند در ایران به سال 1312 شمسی برمی‌گردد.

وی ادامه داد: تغییر در راهبردهای نظامی جهان سبب شد که نگرش در زمینه صحنه رزم به حوزه هوا، فضا گسترش یابد.

فرمانده عملیات منطقه پدافند هوایی مرکز اصفهان با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء افزود: مأموریت اصلی قرارگاه هوایی خاتم‌الانبیاء دفاع از قلمرو هوایی جمهوری اسلامی ایران در برابر حملات هوایی است و چهار وظیفه مهم کشف، رهگیری، درگیری و انهدام نیز از مهم‌ترین وظایف این تشکیلات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به رشادت‌های پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: انهدام 27 فروند از هواپیماهای دشمن در عملیات فتح المبین، انهدام بیش از 80 فروند هواپیماهای دشمن در عملیات والفجر هشت که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پدافند هوایی جهان مطرح است، تنها گوشه‌ای از رشادت‌های سربازان پدافندی کشور است.

توکلی اضافه کرد: در حال حاضر جوانان ولایت‌مدار پدافند هوایی با سرلوحه قرار دادن شعار حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی به مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا در حوزه پدافند هوایی دست پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول