اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پدافند هوایی خنداب:

پدافند هوایی اجازه تعدی هیچ دشمنی را به کشور نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین پدافند هوایی خنداب مستقر در استان مرکزی گفت: امروز با وجود تهدیدات و تحریم‌ها، نیروهای پدافند هوایی با تمام توان و تلاش خود و تکیه بر تخصص اجازه تعدی هیچ دشمنی را به مرزهای هوایی کشور نخواهند داد.

پدافند هوایی اجازه تعدی هیچ دشمنی را به کشور نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حمیدرضا گواری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر، به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی به فرمان رهبر معظم انقلاب، به تاریخچه پدافند هوایی اشاره کرد و افزود: امروز بحث پدافند هوایی در دنیا بحثی گسترده و فراگیر است و پدافند هوایی خاتم انبیاء کشور نیز در سال 87 به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و امروز ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم از مرزهای هوایی کشورمان در برابر تمام ناملایمات دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی از همان ابتدای روزهای انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود به جای گذاشته است، افزود: در هشت سال جنگ نابرابر دشمن در برابر ملت ایران نیروهای جان برکف پدافند هوایی در کنار سایر قوا و رزمندگان از کیان و آب و خاک کشورمان دفاع و با شرکت در عملیات‌های مختلف ضربه‌های سنگینی بر دشمن وارد کردند.

جانشین پدافند هوایی خنداب عنوان داشت: دشمن بعثی که با مدرن‌ترین ادوات جنگی و با حمایت استکبار و ایادی آن در برابر ملت ایران وارد صحنه شد در صدد بود تا ملت ما را از پای درآورد اما نیروهای رزمنده با الطاف الهی و امکاناتی که داشتند توانستند در برابر دشمن بایستند و در این راه پیروز شدند و دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز نیز با وجود تهدیدات و تحریم‌ها نیروهای پدافند هوایی با تمام توان و تلاش خود و تکیه بر تخصص با استفاده از جدید‌ترین فن‌آوری‌های روز دنیا در ساخت سلاح و ادوات با نیروی بومی توانسته‌اند قدرت خود را به نمایش بگذارند و اجازه تعدی هیچ دشمنی را به مرزهای هوایی کشور نخواهند داد.

گواری اظهار داشت: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا، استحقاق ملت‌های مظلوم جهان، وجود منابع انرژی، استعدادهای کشور در زمینه‌های مختلف و موقعیت استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه؛ دست در دست هم داده تا دشمنان لحظه‌ای از دشمنی در برابر ملت ایران دست بر ندارند اما نیروهای انقلابی و جان بر کف هرگز اجازه تعدی دشمن را به کشورمان نخواهند داد.

وی افزود: امروز نیروهای متخصص و متعهد ما به خود می‌بالند که در برابر تمام تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند و برای آرامش و امنیت مردم و ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

جانشین پدافند هوایی خنداب خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر حادثه‌ای در کشور پیش آید اولین مرکزی که باید فعالیت خود را آغاز کند قرارگاه خاتم انبیا است که این وظیفه ما را در قبال ملت ایران سنگین‌تر می‌کند اما هرچه باشد نیروهای سختکوش پدافند هوایی خاتم انبیا برای همه ماموریت‌ها آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول