اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آسیب‌شناسی معضلات اجتماعی

نیروی انتظامی ارومیه مرکز سلامت راه‌اندازی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: مرکز سلامت ارومیه به منظور آسیب‌شناسی معضلات اجتماعی و برقراری امنیت و افزایش سلامت اجتماع راه‌اندازی شد.

نیروی انتظامی ارومیه مرکز سلامت راه‌اندازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قاسم فتاح‌علی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نیروی انتظامی به منظور آسیب‌شناسی معضل‌های اجتماعی مانند مبارزه با مواد مخدر، تکدی‌گری و سرقت، مرکز اقامت سلامت در روستای یغمورالی در 20 کیلومتری ارومیه راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی این مرکز را با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر، اداره‌کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی کرده است، افزود: به منظور برقراری امنیت و افزایش سلامت اجتماع، سارقان و معتادان سابقه‌دار در سطح شهر جمع‌آوری و در این مرکز نگهداری می‌شوند.

فتاح‌علی تصریح کرد: در پنج ماهه امسال میزان راهنمایی و ارشاد در مرکز مشاوره نیروی انتظامی 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه منشا اغلب مشکلات اجتماعی در جامعه ماهواره است، ادامه داد: طرح جمع‌آوری ماهواره از ابتدای ماه رمضان افزایش یافته است، به طوریکه در این بازه زمانی جمع‌آوری ماهواره 70 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زمانی که مردم با روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ارتباط داشته باشند آرامش و امنیت در جامعه برقرار می‌شود،‌ تصریح کرد: آموزش‌های همگانی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مناطق مختلف مانند محافل، دانشگاه‌ها و مساجد در راستای بالا بردن دانش انتظامی مردم یکی دیگر از اهداف ناجا به منظور مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

فتاح‌علی با بیان اینکه ‌تداوم اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت:‌ جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای، پاکسازی پارک‌ها از اراذل و اوباش، نگهداری، توزیع و نصب تجهیزات ماهواره‌ای خلاف قانون است و نیروهای کمکی برای جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای در ارومیه به کلانتری‌ها تزریق شده و این طرح ادامه می‌یابد.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی طبق قانون به ناجا محول شده است، گفت: در سطوح مختلف واحدها و در ماموریت‌های انتظامی حقوق شهروندی رعایت می‌شود و مسئولان نیروی انتظامی مراتب را در سطح انتظامی پی‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول