اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

بسیجیان خواب راحت را از چشم استکبار ربوده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به آمادگی بسیجیان برای شرکت در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در شهرکرد گفت: بسیجیان خواب راحت را از چشم استکبار ربوده‌اند.

بسیجیان خواب راحت را از چشم استکبار ربوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت بر ضرورت حفظ آمادگی برای دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمن تاکید کرد و اظهار داشت: تیپ سوم سیدالشهدا(ع) این شهرستان متشکل از دسته‌های رزمی بسیجی با آمادگی در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرکرد مرکز این استان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود: بسیجیان لردگان با حضور در رزمایش فدائیان ولایت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و امام‌المسلمین حضرت آیت‎الله العظمی خامنه‌ای تجدید میثاق می‏کنند.

اسحاقی با اشاره به برخی اهداف این رزمایش، بیان داشت: هدف از اجرای این رزمایش، ارتقای آمادگی دفاعی رزمی و سازماندهی نیروهای بسیجی و همچنین کسب تجربه آنان از رزم‌آوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان ادامه داد: ایجاد روحیه معنوی ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از عمده‌ترین ایده‌های این رزمایش به شمار می‌رود.

محمد حسین‌پور فرمانده سپاه ناحیه بروجن نیز از آمادگی کامل بسیجیان این شهرستان برای شرکت در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت خبر داد و گفت: بسیج یک سازمان دیندار، با ایمان، ولایت‎مدار و برخاسته از همه توده‌های مردم است.

وی افزود: بسیجیان شهرستان بروجن بنا به مقتضیات نیاز و زمان وارد عمل می‌شوند و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام  معظم رهبری جان خود را نیز فدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: بسیجیان این شهرستان در قالب تیپ دوم از لشکر آقا قمر بنی‌هاشم(ع) در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت شرکت می‌کنند.

حسین‌پور بیان داشت: خواهران بسیجی شهرستان بروجن نیز در قالب گردان الزهرا(س) به استعداد دو گردان وارد منطقه عملیاتی رزمایش در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری می‌شوند.

رزمایش فدائیان ولایت به مدت دو روز از 16 تا 17 شهریور در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول