اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

جشنواره تئاتر بسیجیان استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی از برگزاری جشنواره تئاتر بسیجیان استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

جشنواره تئاتر بسیجیان استان مرکزی برگزار می‌شود

احمد قاسم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشنواره تئاتر بسیجیان به همت سازمان بسیج هنرمندان و با همکاری سپاه روح‌الله استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌‌نویسی، کودک و نوجوان و عروسکی و با موضوع بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، قصه‌های قرآنی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مفاخر جهان اسلام، تاریخ اسلام، مضامین آیین اجتماعی و امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا دهم آبان ماه فرصت دارند متن نمایش خود را به دبیرخانه ارسال کنند خاطر نشان ساخت: آثار برتر در بخش صحنه‌ای و خیابانی به جشنواره کشوری راه خواهد یافت.

قاسم‌آبادی با بیان اینکه در جشنواره توان فرهنگی و هنری استان در عرصه هنر فاخر تئاتر به نمایش گذاشته می‌شود ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان به منظور اعتلای ارزش‌های فرهنگی و حضور مؤثر بسیجیان در عرصه هنر متعهد و تاثیرگذار جشنواره استانی تئاتر را با هدف شناخت و معرفی بسیجیان هنرمند، دستیابی به جنبه‌های نو و باز کردن دریچه‌های تازه در رویکرد هنر نمایش به موضوعات اخلاقی، فرهنگی و سیاسی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول