اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) صورت گرفت

تقدیر از بسیجیان ورامین به دلیل تامین امنیت در اجلاس تهران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از بسیجیان شهرستان ورامین به دلیل تامین امنیت اجلاس تهران تقدیر کرد.

تقدیر از بسیجیان ورامین به دلیل تامین امنیت در اجلاس تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) و حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حضور در محل اسکان بسیجیان ورامین از تلاش‌های این عزیزان برای تامین امنیت اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران طی سخنانی با اشاره به نقش برجسته بسیج در عرصه‌های انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های شما عزیزان تحسین برانگیز است.

نصیری در ادامه با تاکید بر حضور مقتدر بسیجیان در بحث اجرایی امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اهمیت این دو فریضه مهم بر کسی پوشیده نیست و این عرصه یکی از عرصه‌هایی است که بسیج باید حضور فعال داشته باشد.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک نیز طی دیداری جداگانه با بسیجیان قرچک تلاش‌های آن عزیزان را قابل تقدیر خواند.

این گزارش حاکی است، قسمت عمده‌ای از بحث تامین امنیت مسیر تردد محور فرودگاه امام خمینی (ره) و کهریزک به بسیجیان ورامین، قرچک، پیشوا و جوادآباد سپرده شده بود که حضور فعال و آگاهانه این بسیجیان سلحشور در ایجاد امنیت محور مذکور بسیار مثمرثمر بود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول