اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای دانش‌آموزی بوشهر

طرح سفیران دوستی سازمان دانش‌آموزی بوشهر با مصر تصویب شد

خبرگزاری فارس: در نشست شورای دانش‌آموزی بوشهر، طرح سفیران دوستی سازمان دانش‌آموزی بوشهر با مصر تصویب شد.

طرح سفیران دوستی سازمان دانش‌آموزی بوشهر با مصر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی دانش‌آموزی استان بوشهر به پیشنهاد استان بوشهر به منظور تعاملات دانش‌آموزان بوشهر با کشور مصر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، طرح سفیران دوستی سازمان دانش‌آموزی بوشهر با کشور مصر در دستور کار این شورا قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این نشست با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: تکیه آموزش و پرورش بر دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان امیدهای آینده انقلاب برای به‌دست گرفتن سکان مدیریت در عرصه‌های مختلف هستند.

جهانبخش با اشاره به نقش مجلس‌ دانش‌آموزی در بیان دیدگاه‌ها و نظارت دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: برگزاری مجلس بین‌المللی دانش‌آموزی، المپیاد جهانی قرآن از جمله پیشنهادات دانش‌آموزان در دیدار با رئیس جمهور بوده و نشان از دید بلند دانش‌آموزان است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با برگزاری باشکوه و توأم با آرامش و امنیت اجلاس نم در تهران، عزت و بزرگی ایران اسلامی برای دنیا جلوه‌گر شد.

محمدحسین جهانبخش اظهار داشت: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران با آرامش، امنیت، اقتدار و سربلندی و حضور بیشتر سران کشورها در تاریخ اجلاس غیرمتعهدها برگزار شد.

وی افزود: آمریکا، اسرائیل و متحدانشان از برگزاری باشکوه این المپیاد سیاسی در ایران سوختند و عزت ایران در عین فشارها و تحریم‌ها برای دنیا جلوه‌گر شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برگزاری اجلاس نم در تهران جلوه‌ای از اوج کارآمدی نظام اسلامی بود و این اجلاس نقطه عطفی در کارآمدی نظام دینی و ولایت فقیه بود.

استاندار بوشهر با اشاره به همزمانی هفته دولت و اجلاس تهران گفت: با وجود برگزاری اجلاس تهران اما برنامه‌های هفته دولت در سراسر کشور از جمله استان بوشهر باشکوه و برنامه‌ریزی خاصی برگزار شد.

جهانبخش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تائید خدمات ارزشمند دولت‌های نهم و دهم گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بار دیگر خدمات دولت نهم و دهم را تائید کرده و  پرکاری، استکبارستیزی، ساده‌زیستی و انقلابی‌ بودن را از ویژگی‌های برجسته دولت نامیدند.

وی ادامه داد: حمایت و رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ها و خدمات دولت نهم و دهم بالاترین افتخار برای خدمتگزاران نظام اسلامی بود.

در این نشست به دستور استاندار بوشهر مقرر شد نمایندگان استان در مجلس دانش‌آموزی به عنوان مشاوران دانش‌آموزی استاندار بوشهر در جلسات شورای اداری و آموزش و پرورش استان بوشهر حضور یابند.

همچنین استانداری بوشهر از کاندیداتوری مهران آبشیرینی دانش‌آموز استان بوشهر برای ریاست مجلس دانش‌آموزی کشور حمایت کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول