اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی:

رشد دانشگاه آزاد دماوند چشمگیر است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در 10 سال اخیر بسیار قابل توجه و چشمگیر است.

رشد دانشگاه آزاد دماوند چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صمد مومن‏بالله صبح امروز در جریان بازدید از بخش‏های مختلف اداری، پژوهشی، کارگاه‏های فنی، آزمایشگاه‏ها، سایت‏های رایانه‏ای، طرح‏های عمرانی در حال احداث، مرکز تازه‏تاسیس شهر آبسرد، زمین اختصاصی به واحد سما، امکانات واحد دماوند و ملاقات با مسئولان محلی اظهار داشت: امیدواریم این روند در آینده نیز با همین شتاب ادامه یابد.

وی ادامه داد: رشد کم‏نظیر این واحد دانشگاهی بدون وحدت و همدلی کارکنان و هدایت و رفتار انسانی مدیریت آن امکان‏پذیر نبود.

مومن‏بالله با اشاره به برخوردهای دوستانه کارکنان در پیگیری مسائل این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: آنچه بیش از هر موضوع دیگری در جریان این بازدیدهای دو روزه از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند حائز اهمیت بود، برقراری روابط دوستانه در انجام امور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز در ادامه با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) بر اهمیت فریضه صله‌رحم تاکید کرد.

محمود صفری ادامه داد: از جمله نمونه‏های صله‌ا‏رحام بازدید مسئولان فرادستی با رئیسان بخش‏های فرودستی اداری است.

صفری اضافه کرد: خوشبختانه امروز این سنت حسنه مورد تاکید انبیاء و اولیا الهی توسط رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: لمس از نزدیک معضلات و البته ارائه آخرین پیشرفت‏ها را باید در ردیف مهم‏ترین ویژگی‏های بازدید مسئولان به شمار آورد.

وی با اشاره به حضور نخبگانی علمی و مذهبی همچون مرجع عالی‏قدر جهان تشیّع، حضرت آیت‏الله‏العظمی جوادی آملی در منطقه، تاسیس پژوهشکده‏ای با امکانات کافی را برای دانش‏پژوهان پیشنهاد کرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول